W raporcie Analiza rozwiązań stosowanych w Irlandii i na Malcie w obszarze potwierdzania kompetencji na poziomie 1 i 2 Europejskiej Ramy Kwalifikacji Ewa Domagała-Zyśk analizuje zarówno nowe tendencje uczenia się przez całe życie, także w kontekście grup osób zagrożonych wykluczeniem społecznym, jak i doświadczenia certyfikowania i potwierdzania kwalifikacji na poziomach 1 i 2 w Irlandii i na Malcie.
W Europejskiej Ramie Kwalifikacji (ERK) są to poziomy najniższe, obejmujące wykonywanie w sposób wystandaryzowany prostych czynności pod nadzorem. Sformułowane w raporcie wnioski, wyciągnięte także na podstawie analizy doświadczeń uczenia się formalnego, nieformalnego i pozaformalnego w Polsce, wskazują na konieczność zwiększenia liczby certyfikowanych programów uczenia się na poziomie 1 i 2 ERK.
- Numer ISBN/ISSN: 978-83-67385-65-7
- Rok wydania: 2024
- Język: polski
- Autor: Domagała-Zyśk Ewa
- Kategoria: monografia
- Tematyka: kontekst międzynarodowy, osoby z niepełnosprawnościami, potwierdzanie kompetencji, ramy kwalifikacji
- Adresaci: doradcy zawodowi/coachowie, wnioskodawcy, instytucje certyfikujące, rada interesariuszy ZSK
- Dziedzina publikacji: Edukacja i pedagogika, Gospodarka, ekonomia, finanse
- Poprzednia publikacja ← Sektorowa Rama Kwalifikacji dla Przetwórstwa Żywności
- Następna publikacja Model dla podmiotów zewnętrznego zapewniania jakości →