Analiza rozwiązań stosowanych w Irlandii i na Malcie w obszarze potwierdzania kompetencji na poziomie 1 i 2 Europejskiej Ramy Kwalifikacji

Okładka publikacji Analiza rozwiązań stosowanych w Irlandii i na Malcie w obszarze potwierdzania kompetencji na poziomie 1 i 2 Europejskiej Ramy Kwalifikacji

W raporcie Analiza rozwiązań stosowanych w Irlandii i na Malcie w obszarze potwierdzania kompetencji na poziomie 1 i 2 Europejskiej Ramy Kwalifikacji Ewa Domagała-Zyśk analizuje zarówno nowe tendencje uczenia się przez całe życie, także w kontekście grup osób zagrożonych wykluczeniem społecznym, jak i doświadczenia certyfikowania i potwierdzania kwalifikacji na poziomach 1 i 2 w Irlandii i na Malcie.

W Europejskiej Ramie Kwalifikacji (ERK) są to poziomy najniższe, obejmujące wykonywanie w sposób wystandaryzowany prostych czynności pod nadzorem. Sformułowane w raporcie wnioski, wyciągnięte także na podstawie analizy doświadczeń uczenia się formalnego, nieformalnego i pozaformalnego w Polsce, wskazują na konieczność zwiększenia liczby certyfikowanych programów uczenia się na poziomie 1 i 2 ERK.

  • Numer ISBN/ISSN: 978-83-67385-65-7
  • Rok wydania: 2024
  • Język: polski
  • Autor: Domagała-Zyśk Ewa
  • Kategoria: monografia
  • Tematyka: kontekst międzynarodowy, osoby z niepełnosprawnościami, potwierdzanie kompetencji, ramy kwalifikacji
  • Adresaci: doradcy zawodowi/coachowie, wnioskodawcy, instytucje certyfikujące, rada interesariuszy ZSK
  • Dziedzina publikacji: Edukacja i pedagogika, Gospodarka, ekonomia, finanse