Sektorowa Rama Kwalifikacji dla Komunikacji Marketingowej (SRK KM)

Okładka publikacji Sektorowa Rama Kwalifikacji dla Komunikacji Marketingowej (SRK KM)

Sektorowa Rama Kwalifikacji dla Komunikacji Marketingowej (SRK KM) powstała, aby zidentyfikować, nazwać i uporządkować kwalifikacje funkcjonujące w branży.

Komunikacja marketingowa obejmuje bardzo szeroki zakres usług, które funkcjonują w szybko zmieniającej się rzeczywistości i często się nawzajem przenikają. Podstawowym warunkiem rozwoju branży jest dostosowywanie kompetencji pracowników do wymagań otoczenia rynkowego. Od pracowników wymaga się nieustannego uzupełniania swojej wiedzy i rozwoju umiejętności. Uzyskanie wykształcenia kierunkowego przestało być wystarczające, dlatego ważne jest promowanie idei uczenia się przez całe życie wśród pracowników sektora.

Sektorowa Rama Kwalifikacji dla Komunikacji Marketingowej może być źródłem informacji o wymaganych kwalifikacjach w sektorze i przydatnym narzędziem do tworzenia programów edukacyjnych. Może również pomoc pracodawcom w budowaniu i rozwoju zespołu, określeniu luk kompetencyjnych i potencjału pracowników. Będzie też narzędziem ułatwiającym przeprowadzenie oceny pracowników i sporządzenie opisu stanowiska pracy.

  • Numer ISBN/ISSN: 978-83-67385-36-7
  • Rok wydania: 2023
  • Język: polski
  • Autor: Anna Araminowicz, Tomasz Bartnik, Łukasz Bis, Beata Dziwulska, Ewa DudaMaciejewska, Dawid Dymkowski, Justyna Goraj, Paweł Kopacki, Wojciech Kowalczyk, Damian Kuznowicz, Grzegorz Krzemień, Karolina Misztal, Arkadiusz Olkowski, Marcin Olkowicz, Ewa Opach, Mateusz Panowicz, Mateusz Przywara, Anna Robotycka, Włodzimierz Schmidt, Tomasz Woźniak, Ewa Wolska-Rzewuska, Marta Zagożdżon
  • Kategoria: monografia
  • Tematyka: SRK
  • Adresaci: kadry HR/pracodawcy, doradcy zawodowi/coachowie, rady sektorowe, branżowe centra
  • Dziedzina publikacji: Edukacja i pedagogika, Gospodarka, ekonomia, finanse