×

Potencjał narzędzi Zintegrowanego Rejestru Kwalifikacji (ZRK) w prowadzeniu lekcji doradztwa zawodowego dla uczniów Szkół Podstawowych i Ponadpodstawowych

Kalendarz
Kalendarz
Data
25.06.2025 8:30 - 15:30

Opis

W imieniu Instytutu Badań Edukacyjnych – Państwowego Instytutu Badawczego (IBE PIB) w Warszawie zapraszamy doradców i nauczycieli realizujących zadania doradcy zawodowego w szkołach podstawowych i ponadpodstawowych do udziału w warsztacie, który odbędzie się w Bydgoszczy w dniu 25 czerwca.

Celem warsztatu będzie przedstawienie oraz wykorzystanie potencjału narzędzi ZRK do opracowania ćwiczeń i zadań dla uczniów różnych typów w zakresie wdrażania 10-tek lekcji doradczych.Warsztat będzie prowadzony metodami aktywizującymi, umożliwiającymi wykorzystanie potencjału twórczego uczestników i grupy oraz dzielenie się doświadczeniami.

Linki do narzędzi: 

  1. Kwalifikacje jutra – Praktyczny Przewodnik po Zintegrowanym Rejestrze Kwalifikacji: https://przewodnikzrk.ibe.edu.pl/
  2. Czatbot Zeterka – narzędzie do automatycznego wspomagania doradztwa: https://kwalifikacje.gov.pl/k
  3. Małe ZRK: https://malezrk.ibe.edu.pl/ 
  4. Wiem, co umiem: https://wiemcoumiem.ibe.edu.pl/ 
  5. Kompas szkolnictwa branżowego: https://szkolnictwo.ibe.edu.pl/

Warsztat poprowadzi dr Kamila Pawłowska -  psycholog, socjolog, doradca, zawodowy, trener, z wykształceniem podyplomowym w zakresie zarządzania projektami społecznymi.

Kwestie organizacyjne:

  • udział w warsztacie jest bezpłatny,
  • dla uczestników warsztatu przewidziane są przerwy kawowe oraz obiad,
  • uczestnicy otrzymają zaświadczenie o udziale w warsztacie.

 Program warsztatu

Miejsce realizacji warsztatu: Hotel Przystań Bydgoszcz, ul.Tamka 2, 85-102 Bydgoszcz

W sprawach organizacyjnych prosimy o kontakt z p. Jeleną Chotkiewicz: e-mail: j.chotkiewicz@ibe.edu.pl

Wydarzenie realizowane w ramach projektu “Prowadzenie i rozwój Zintegrowanego Rejestru Kwalifikacji jako narzędzia wspierającego uczenie się przez całe życie (ZRK3)”. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej realizowany w ramach Funduszy Europejskich dla Rozwoju Społecznego (FERS.01.08-IP.05-0003/23)